Stitch Friends

dinsdag 25 december 2012

merry Christmas !


missschien een beetje laat, maar ik wil toch nog graag iedereen hele fijne kerstdagen wensen !
ik weet dat ik een lange tijd weinig van me heb laten horen, maar ik hoop dat dat snel gaat veranderen .
en dan zal ik jullie precies vertellen wat ik allemaal gedaan heb het afgelopen jaar.
ik wens jullie een hele warme, gezellige en inspirerende kerst toe !

it may be a little late, but I would like tot wish you all a very merry Christmas !
I know I haven´t been in touch lately, but hopefully that will change soon.
and then I will tell you all that I´ve been doing the past year .
I hope you all have a very warm, merry and inspiring Christmas !

5 opmerkingen:

Unknown zei

Jij ook nog een fijne kerst, ik ben heel erg benieuwt na wat je allemaal hebt gedaan, miste stiekem je blogjes wel.

Michelle zei

Leuk dat je er weer bent, ik wens je nog een hele mooie tweede kerstdag ;)

Erna zei

Hoi Wendy, jij ook een fijne kerst, al is het wat laat. Ik hoop dat 2013 een geweldig jaar voor je gaat worden..
Liefs
Erna x

Tania zei

hey Wendy,
Voor jou ook een hele fijne kerst!
Leuk terug van je te horen.
Groetjes,
tania

Annette zei

I hoop dat je een fijne kerst gehad heb!!
OP naar het nieuwe jaar!!